skön dag.

vaknade av att syster min ringde och väckte mig vid 9.. då hade hon hjälpt mig med soc, så ffår pengar idag tror jag.. skönnt det kan man ju säga, så var ida sjuk, så hon fick vara hemma, så jag har tagit hand om henne, den lilla sjuklingen, men ändå så är det fullfart på henne den lilla dåren, så jag och ida har varit lite modeller idag, knäppt lite snygga kort på oss två .. som kanske kommer upp senare, får väll se hur det blir det, sen gjorde mat till mig ida och david, det var ris köttbullar och wokgrönsaker, det var rikigt gott, sen har jag bara tagit det lungt framför datorn, får se om jag drar ut något idag, men känner inte för det idag. får väll la se dåå. om någon ens hör av sig.. annars blir det att storhadla mat, betala massa saker. aja. skriver mer senare skulla jag tro. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0