regn dag!

tjululululu. idag är det ett riktigt skit väder. hatar att det ska regna hela tiden, men det är ju höst. ushausha. 
idag var det meningen att jag skulle till älsklingen och sova där. men det vart inte eftersom lillskiten kim här hemma vart sjuk, men det blir att åka till storvik till elina, så passsar jag på att träffa älskligen ändå! saknar han som tusan. 
juste igår var jag bara inne tills haataja och linus kom och hämta mig vid 9 typ . så drog vi och träffa ante och kim. 
det var så isitkallt ute.. hahaha , vi åkte faktiskt tre på moppen, haha jag fick typ ryggskott.. hahahaha aja, nu ska jag fixa och dona lite... aja.. ha det så bra! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0