otrolig helg

ja, vad ska man säga om denna helg. kan ju börja med i fredags, det var inte meningen att jag skulle dricka men så vart det för felicia frågade mig om jag vela dricka med henne, då sa jag okejdå.. för kul skull, så jag mötte henne på resecentrum, sen tog vi bussen till valbo med min bror, så hamnade vi hos anton, och vi drack och hade det jätte kul sen började det bli för mycket alkohol så felicia låg i badrummet och spydde sen började jag spy.. sen somnade vi hos anton, jag och felicia somna på en liten soffa, sen vaknade jag vid 7 och mådde fyfan började spy som faaan! spydde precis hela dagen, men jag åkte till mamma så fick sova och må dåligt där. jag sov och spydde fram till 4 någon där .. sen mådde jag lite bättre. sen senare kolla jag mamma och rasmus på film, conny var på kvällsmöte NA möte alltså.. sen somnade jag runt 12 kanske .. det var min fredag & lördag, och idag vaknade jag vid 10, gick upp ochh åt frukost. väntade på att rasmus skulle vakna så han skulle kunna köra in mig till sandviken, sen nu sitter jag här hos min syster .. och har spelat halva dagen, nu väntar jag på att min älskade pojkvän ska ringa mig, har inte pratat med han sen igår.. jobbigt nog. saknar han jätte mycket också, men får se när jag har tid att träffa han, har mycket att göra i veckan! aja, nu ska jag titta på tv lite.. pusssfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0