hour after hour

nu har jag inte skrivit på en dag, förlåtförlåt. igår hade jag en skön dag, jag bara slappa i sängen med syster min. 
Men idag vaknade jag vid 10 gick upp och rökte men jag såg och gick som en zombie så jag slängde mig i sängen somnade om men vaknade vid 12 igen satt på en film, sen när den var slut gick jag upp och åt .. men gick och la mig lika snabbt, men sen ringde älsklingen min så då var det bara att rycka upp sig ...... hha, sen gick jag och mötte syster min, så vi gick till ica så jag kunde köpa cigg. nu sittttttter jag här och pratar med min älskling i telefon.. och han är på väg till HOOORFORS! av alla jävla ställen. nä nu ska jag hitta på något på något!!! pzjwnidwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0