hassela gotland!

som mitt liv ser ut nu, så är det jävligt bra, men det är tack vare hassela gotland, som har hjälpt mig igenom så jävla mycket, jag kom till gotland den 11 september, då kom jag till vängeakuten, kände ingen alls, men ju mer jag var med alla där så mer kom jag in i gruppen, jag börja umgås med Dessie Friberg, vi hade så kul den tiden hon var på vänge, vi skrattade åt nästan allt. satt och skrev brev till alla som bodde där , det var erik, billal, micke, jag Dessie, den tiden där var det bästa, men sen flytta dessie då kom det andra killar, så då fick jag bo själv med killarna typ 2-3 månader. sen kom emmy och louise, aah shiet så kul jag hade med lollo där alltså, vi hade allsång på skansen och allt lixom.. skratta och hitta på alltid bus! hahahha! jag kommer aldrig att glömma den tiden jag var på vänge, sen flyttade jag till klintehamn, hur bra ställe som helst, helt underbara personer.. dom jag bodde med där var sara, dennis, erik. hade skit kul där också, men sen flytta erik , och sara, då flytta nadine in. riktigt skojiigt. jag gick i skolan klarade det jätte bra.. personalen på hassela gotland har hjälpt mig med så mycket, dom har hjälpt mig med att bli en stark person, allt från självkänsla självförtroende, när jag kom till hassela gotland, så mådde jag verkligen skit, men allt vart bättre och bättre när jag var där. tillslut vart jag en hel människa, jag gick och prata med en drog teraput! haha stavning, hon hjälpte mig såå inne helvete! glad att jag gick där, sen i juni flyttade jag hem, eller jag skrev ut mig själv för jag orkade inte vara kvar, saknade min familj jätte mycket, men sen när jag kom hem så vart det bara bättre, jag känner själv att dom har hjälp mig mig med jävligt mycket. jag blir bara starkare och starkare som person! men självklart, jag saknar alla på gotland speciellt dom jag gick i samma klass som, dom var helt underbara. hade så jävla roligt hela tiden i skolan. lärarna var helt perfekta dom hjälpte mig med allt. jag hade så svårt med matte och allt, men dom fick mig att fatta vad de innebar, men jag fick ändå inte mina betyg, men fick G i några ämnen iallafall. jag är så jävla stolt över mig själv! jag skulle aldrig stå här idag som jag är nu, om jag aldrig hade kommit till gotland. jag ska faktiskt hälsa på någon gång det måste jag! nu har jag inte tid att skriva mer. nu får ni ha det så jävla bra! pusspuss!!!!gotland ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0