fredag 16/9

godmorgon eller godeftermiddag eller vad man nu kan säga.. skrev ingenting om igår så får göra det idag då.. 
igår så vaknade jag runt 10 tror jag, väntade på att min kära pojkvän skulle vakna så vi kunde lösa det vi tjaffsa om, han ringde mig så fort han vaknade och sa förlåt, men sen när vi hade pratat en timme typ börja han bli svartsjuk över att jag hade skrivit till en killkompis att jag sakna han och att jag älskade han.. men han och jag har lixom kännt varandra sen vi små typp.. då vart han skiiiit förbanand, då vart jag också förbannad så slängde på luren för honom sen prata vi inte med varandra på några timmar, men sen ringde han på kvällen och sa förlåt... då prata vi med varandra några timmar, jag saknar honom så sjukt jävla mycket. jag somna runt 3, sen skulle jag kliva upp vid 6 för att följa med syster min till ica för att köpa cigg, när jag kom hem så somna jag och vaknade vid 1, det var inte roligt alls att vakna med sprängandes huvudvärk.. men tog en tablett och drack kaffe så nu har det typ gått över. men mår inte så bra idag, tror jag håller på och blir sjuk :/ nu sitter jag här och undrar om när jag får träffa min älskling, hoppas på nu i helgen annars vettefan alltså.. nu ska lägga mig och kolla på film bara, ha det så bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0