everything i do , i do it for you baby!

christian vikman. det känns som allt bara faller och faller, jag vill aldrig vara utan dig, och att vara utan dig 1 dag känns som ett år.  du är mitt allt, min bästavän. jag kan berätta allt för dig, jag kan vara så jävla ärlig mot dig så det finns inte... jag skulle aldrig kunna lämna dig.. utan dig är jag som ett glas utan vatten.. jag skulle kunna ge dig hela världen om jag nu kunde det,  men det kan jag inte göra.. jag ger dig all min kärlek till bara just dig och ingen annan, det finns så mycket mer jag kan skriva, men det kommer fan inte ut .. mina ord till obeskrivliga. jag tycker om dig så jävla mycket, vill aldrig förlora dig, du är världens bästa POJKVÄN! <3ingenting utan dig
YOU ARE MY EVERYTHING! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0