bästa vän!

jag vet inte vart jag ska börja, sommaren med dig 2010, är den bästa sommaren som jag har haft! alla våra underbara minnen, tex, när vi gick till ica och tog burn och drack dom, sen gick vi ut till gungorna utanför mig och satt och sjöng och dansa, ingen orkade vara med oss när vi får våra damprus, hihih. du är den bästa som finns, att se dig och anders gör mig lycklig bara för att du och han är så lycka tillsammans, ni två ska hålla ihop, du har fått dig en bra karl gumman! att se dig sårad är det värsta som finns, skulle gå egenom eld för din skull, skulle du befinna dig i irak då skulle jag ta ett flyg och hämta dig, skulle ens någon tänka tanken att ens slå dig skulle den få slå mig först. för ingen rör min Gabriella Bransell. jag kommer aldrig att lämna dig sida, skulle jag ens tänka tanken då måste jag seriöst vara dum i hela huvudet, jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, jag ska vara vid din sida ända till vi dör , och då ska vi ligga brevid varandra, ha skiiit kul i graven, hhihi. jag kommer att gå egenom eld bara för få träffa dig.. vi har inte träffats på hur jävla länge sen som helst nu. förut var vi dag in dag ut, nu träffas vi nästan aldrig, men det ska bli en ändring på det! varje sekund som går så kommer jag alltid älska dig, du är den enda som förstår mig om jag mår dåligt, du finns alltid där för mig, och jag kommer alltid att finnas för dig min underbara älskling. jag kommer att älska dig föralltid! det lovar jag dig! jag älskar dig min bästavän!♥
jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0