23/9- 11

tjululululu.. nu har jag inte skrivit på några dagar, men i tisdags då var jag hos min mamma, hjälpte henne att färga håret och sånt :) .. såå vart det lite färg över . så jag tog det, men hon är ju blond och jag är svarthårig, så trodde jag att det skulle bli nå färg i min skalle, men det vart det inte såklart.  hahah . så gick och köpte en till hårfärg .. en blond hårfärg, trodde det skulle bli färg, men eller hur det vart de ju innte, men duschen vart lite svart bara, så lite svart färg lossna, men fortfarande svart i håret. hahha, jag är ju sååå duktig .. juste jag och mamma gick om kring inne på köpis för jag skulle in på apoteket och köpa nå hudkräm eftersom jag är typ allergisk mot vintern, hahha. så köpte en bra hudkräm. sen åkte jag hem åt mat, sen senare så åkte jag in till storvik och sov hos elina, så kom mange och jonny dit .. så vi snacka lite. vi somna kanske runt halv 4.. vaknade av att elinas hund skällde. så gick vi ner på ica, köpte en massa godis.. hahha . så kolla vi andra avenyn. hahha, helt beronde framkallande, sen senare kom mange och jonny igen . haha . sov hos elina en till natt. haha, sen idag så hämtade mange mig och körde hem mig, sååååå snällt :) hhihi, kom hem duschade fixa mig, sen vare bara att ut och åka med mange och jonny :) rätt skojjändå .. vi var till åshammar, skutskär , sandviken , storvik, sandviken igen, nu ligger jag i sängen och är heelt slut . så nu ska jag försöka sova ett tag iallafall om det nu går.  imorgon blir det nya äventyr :) godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0